Σίγουρα η ποσότητα και η ποιότητα του ύπνου, τα επίπεδα του άγχους και η διατροφή σας παίζουν ρόλο στην αναπνοή σας. Ωστόσο με τον καιρό θα δείτε ότι όσο ο οργανισμός σας συνηθίζει την προπόνηση, η αναπνοή σας θα βελτιώνεται αρκετά.

Δείτε παρακάτω πως μπορείτε να αναπνέετε καλύτερα κατά τη διάρκεια της προπόνησης:

Μάθετε να αναπνέετε βαθιά: Οι πνεύμονές σας είναι λίγο μικρότεροι από τον θώρακα σας, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να χρησιμοποιούν μόνο το ένα τρίτο του συγκεκριμένου οργάνου. Όταν παίρνετε μια βαθιά ανάσα, ανοίγουν οι πνεύμονες, πιέζοντας προς τα κάτω το διάφραγμα και έτσι γεμίζετε με αέρα τους πνεύμονες. Αν μάθετε να αναπνέετε με αυτόν τον τρόπο, θα λαμβάνετε περισσότερο οξυγόνο με αποτέλεσμα να αποφεύγετε και τις ζαλάδες. Με λίγη εκπαίδευση και κάποια τεντώματα μπορείτε να αναπνέετε στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας και να αυξήσετε την αντοχή σας.

Κάνετε ασκήσεις αναπνοής: Για ένα εύκολο ρυθμό τρεξίματος, εισπνεύστε για τρία ή τέσσερα βήματα, στη συνέχεια, εκπνεύστε το ίδιο. Εάν τρέχετε με μεγαλύτερη ένταση πάρτε μια ανάσα για ένα ή δύο βήματα και αφήστε την και πάλι για ένα ή δύο βήματα. Μπορείτε να κάνετε κι άλλες ασκήσεις με την αναπνοή σας και ο γυμναστής σας μπορεί να σας συμβουλεύσει.

Μάθετε να αναπνέετε από τη μύτη σας: Η αναπνοή από τη μύτη σας βοηθά να αναπνέετε πιο βαθιά και αποτελεσματικά, η οποία τελικά θα σας βοηθήσει να αναπνέετε σωστά ανεξάρτητα από το ποια είναι η θερμοκρασία.