Δεν χρειάζεται να πάτε σε κάποιο γυμναστήριο. Φορέστε την αθλητική σας φόρμα και τα sneakers σας, καθίστε μπροστά στον καθρέφτη, βάλτε δυνατά την αγαπημένη σας μουσική και ξεκινήστε την άσκηση. Θα χρειαστείτε μία μπάλα που να ζυγίζει περίπου 2-3 κιλά. Η παρακάτω άσκηση θα γυμνάσει τους κοιλιακούς σας, κεντρικούς και πλάγιους και θα δυναμώσει τους μύες των ποδιών σας. Επίσης προσπαθήστε να έχετε ίσιο κορμό για να βοηθήσετε τη μέση σας.

Ξεκινάμε:

1. Ανοίξτε τα πόδια σας λίγο παραπάνω από το ύψος των ισχίων σας, κρατήστε ελαφρώς λυγισμένα τα πόδια και κρατήστε την μπάλα κάτω από τον αριστερό σας ώμο.

2. Με ίσια τη σπονδυλική στήλη, σφιχτούς κοιλιακούς και εκπνέοντας, φέρτε την μπάλα διαγώνια προς το δεξί γόνατό σας.

3. Στρίψτε τον κορμό σας μέχρι εκεί που νιώθετε ένα ελαφρύ τράβηγμα.

Πρέπει να δώσετε έμφαση στην όρθια στάση του κορμού σας.

1. Φέρτε την μπάλα στην αρχική θέση και επαναλάβετε.

2. Κάντε τρία σετ των 15 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά.

3. Μην ξεχνάτε να έχετε σφιχτούς τους κοιλιακούς σας.