Οι χαμηλές θερμοκρασίες ρίχνουν την άμυνα του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Η λύση σε αυτό είναι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι… Δες τι πρέπει να τρως όταν έξω κάνει κρύο!

Κοτόσουπα: Η κοτόσουπα μπορεί να μην θεραπεύει το κρυολόγημα αλλά  περιέχει ψευδάργυρο, ο οποίος ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Επιπλέον, περιέχει υγρά και ενυδατώνει τον οργανισμό μας. Και μην ξεχάσεις να βάλεις και λίγο πιπέρι στη σούπα σου, το πιπέρι βοηθά το σώμα να ζεσταθεί ταχύτερα.

Υδατάνθρακες: Γενικά ο οργανισμός μας στο κρύο χρειάζεται ενέργεια, καθώς ο μεταβολισμός αυξάνεται ελαφρώς λόγω του τρέμουλου που προκαλείται όταν κρυώνουμε. Η πιο γρήγορη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό είναι οι υδατάνθρακες. Έτσι καλό θα ήταν στο φαγητό μας να προσθέσουμε όχι μόνο λαχανικά, αλλά και ρύζι ή πατάτα ή κάποιο ζυμαρικό.

Βιταμίνη C: Σημαντική για την αντιμετώπιση του κρύου είναι και η βιταμίνη C. Τα εσπεριδοειδή είναι ιδανικά για να αυξηθεί η ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C, που ως γνωστόν ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

just_girls_health2