Έχεις ακούσει και εσύ, όπως και εγώ, άπειρες φορές ότι πρέπει να ολοκληρώνουμε το φαγητό μας μέχρι τις 8 το βράδυ; Είναι όμως αλήθεια ή

μύθος; Είναι εν μέρει αλήθεια… για την ακρίβεια δεν πρέπει να καταναλώνουμε ένα μεγάλο γεύμα λίγο πριν τον ύπνο, καθώς μπορεί να προκληθούν προβλήματα στην πέψη και την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό μας αλλά και να επιδεινωθεί η ποιότητα του ύπνου μας. Αντίθετα, ένα μικρό και ελαφρύ γεύμα κοντά στον ύπνο, πλούσιο σε υδατάνθρακες, έχει χαλαρωτική επίδραση στον οργανισμό λόγω έκκρισης της ορμόνης σεροτονίνης με αποτέλεσμα ευκολότερο και καλύτερο ύπνο! Και αν αναρωτιέσαι αν η ώρα του δείπνου μας μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του βάρους μας, η Αμερικανική Ακαδημία Διατροφής ξεκαθαρίζει ότι οι θερμίδες έχουν την ίδια επίδραση στο σωματικό βάρος ανεξάρτητα από την ώρα κατά την οποία θα καταναλωθούν… και φυσικά μας συμφέρει να την πιστέψουμε!

just_girls_health2