Έχω περάσει τόσες πολλές μέρες ξαπλωμένη στο κρεβάτι με όλα τα φώτα, τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά περιμένοντας να κάνουν δράση τα παυσίπονα και να μου περάσει ο απίστευτος πονοκέφαλος που με ταλαιπωρεί…που συνεχώς αναζητώ tips για το τι μπορώ να κάνω για να τον προλάβω πριν εκδηλωθεί. Κάποια από τα tips που έχω βρει και σκοπεύω να ακολουθήσω είναι τα παρακάτω…

1. Μείωση της χρήσης του κινητού και του tablet.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι κρατούν το κινητό του και τα tablets τους πολύ κοντά στο πρόσωπό τους όταν στέλνουν μηνύματα ή σερφάρουν στο Internet κάτι που κουράζει τα μάτια και κατά συνέπεια μπορεί να φέρει πονοκέφαλο!

2. Νερό, πιο πολύ νερό.

Ακόμη και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει έντονο πονοκέφαλο…ακόμη και ένα ποτήρι νερό μπορεί να μειώσει τον πόνο μέσα σε λίγα μόλις λεπτά!

3. Ένα μικρό διάλειμμα.

Η αίσθηση σφιξίματος στους κροτάφους δείχνει πονοκέφαλο που προκαλείται από το άγχος και την πίεση της δουλειάς. Ένα μικρό διάλειμμα, λίγο μασάζ στο μέτωπο και μερικές βαθιές ανάσες μπορούν να δώσουν την λύση.

4. Βότανα.

Λίγο τζίντζερ κάτω από τη γλώσσα για 60 δευτερόλεπτα μπορεί να διώξει νωρίς, νωρίς τον πονοκέφαλο. Και για τους φανς των ροφημάτων το ίδιο αποτελεσματικό είναι και το αφέψημα τζίντζερ!

just_girls_health2