Όποτε βρίσκεσαι με τις φίλες σου και συζητάτε για δίαιτες και κιλά, εσύ πάντα παραπονιέσαι ότι παχαίνεις χωρίς να τρως. Μήπως αυτό το 1 κιλό, όπως και τα υπόλοιπα, τα παίρνεις ακριβώς για αυτό το λόγο;

Έχεις κάποιες κακές συνήθειες στη διατροφή σου. Παραδέξου το. Συνήθειες που ίσως δεν σου πήγαινε το μυαλό μέχρι στιγμής ότι μπορεί να επηρεάζουν το βάρος σου.

just_girls_eueksia

ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ

1. Παραλείπεις το πρωινό και τα ενδιάμεσα γεύματα
Εκείνη η κακιά συνήθεια που έχεις και φεύγεις από το σπίτι με άδειο στομάχι! Είναι ό,τι χειρότερο για να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Γιατί όποτε παραλείπεις το πρωινό σου, όπως θα έχεις άλλωστε παρατηρήσει, μετά θέλεις να φας ό,τι βρεθεί μπροστά σου.

2. Δεν γυμνάζεσαι
Είσαι στο σχολείο και στο φροντιστήριο πολλές ώρες και ποτέ χρόνο για γυμναστική. Όταν γυρίζεις σπίτι, νιώθεις εξαντλημένη. Θέλεις να ξαπλώσεις στο κρεβάτι και να χαλαρώσεις. Μπορείς να χαλαρώσεις και με άλλο τρόπο. Κάνοντας κάποιες ασκήσεις που σε βοηθούν και να διώξεις μακριά το άγχος και την κούραση αλλά και να γυμναστείς.

3. Οι μερίδες σου είναι ”τεράστιες”
Εάν έχεις να φας αρκετές ώρες, θα έχεις προσέξει ότι γυρίζεις σπίτι και βάζεις μια γενναία μερίδα φαγητού για να φας. Ακόμα κι όταν βάλεις μικρή ποσότητα στο πιάτο σου, το ξαναγεμίζεις γιατί το στομάχι σου ζητάει κι άλλο. Μια συνήθεια ακόμα που σε φορτώνει με παραπάνω κιλά είναι και οι αυξημένες ποσότητες φαγητού. Τα μεγάλα πιάτα σε παρασύρουν να τα γεμίσεις, ειδικά αν έχεις να φας αρκετές ώρες! Επίλεξε μικρά πιάτα για να ελέγχεις καλύτερα και τις ποσότητες πριν κάτσεις στο τραπέζι.

4. Καταναλώνεις πολλά λιπαρά
Τα αυξημένα λιπαρά είναι μια από τις αιτίες που προκαλούν αύξηση βάρους. Μπορείς να μειώσεις την πρόσληψη λιπαρών επιλέγοντας ημιάπαχα γαλακτοκομικά. Επίσης καλό είναι να προσέχεις και την ποσότητα ελαιολάδου στο φαγητό σου.

5. Δεν κοιμάσαι όσο πρέπει
Πολλές φορές δεν σε πιάνει ο ύπνος -από υπερένταση, από άγχος ή ακόμα και από συνήθεια. Το χειρότερο δε, είναι που μένεις άγρυπνη επειδή θέλεις να δεις σειρές και ταινίες. Πρέπει να ξέρεις πως η έλλειψη ύπνου επηρεάζει τις ορμόνες της όρεξης. Την λεπτίνη και την γκρελίνη δηλαδή. Και ως αποτέλεσμα νιώθεις ότι πεινάς. Ανοίγεις λοιπόν μέσα στη νύχτα το ψυγείο και ξεκινάς να διαπράττεις έγκλημα. Διατροφικό! Φτιάχνεις sandwich, τοστ (στην καλύτερη περίπτωση) ή τρως ό,τι έχει μείνει από το μεσημέρι. Μπροστά στην πείνα, οι θερμίδες και τα λιπαρά δεν υπάρχουν καν στο μυαλό σου.