Θέλετε να ανακάμψετε μετά την γυμναστική;

Ανεφοδιάσετε τους μύες σας, ενυδατώστε το σώμα σας και δώστε στον οργανισμό σας τη σωστή αναλογία πρωτεϊνών και υδατανθράκων που χρειάζεται.

Παρακάτω σας προτείνουμε μερικά ιδανικά ροφήματα για να πετύχετε τον σκοπό σας:

Σοκολατούχο γάλα
Δεν είναι απλά μόνο μια απόλαυση, είναι σαν να τρώτε κάποιο γλύκισμα. Αυτό είναι επειδή έχει τη συνιστώμενη αναλογία 4:1 των υδατανθράκων προς την πρωτεΐνη που απαιτείται για να τροφοδοτήσετε το σώμα σας. Επιπλέον έχει ασβέστιο, ζωτικής σημασίας για δυνατούς μύες και οστά.

Πρωτεϊνούχο Smoothie
Μια υγιεινή επιλογή που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας. Διαθέτει ένα μείγμα από ό,τι χρειάζεται το σώμα σας να ανακτήσει. Μετά από μία σκληρή προπόνηση λοιπόν μπορεί να είναι πραγματικά η καλύτερη επιλογή για το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού σας.

Νερό
Αν ασκηθείτε για λιγότερο από μία ώρα, το νερό είναι το τέλειο ( μηδέν θερμίδες ) ρόφημα αποκατάστασης. Ωστόσο μην το παρακάνετε με την ποσότητα και γεμίσετε το στομάχι σας. Το νερό δεν έχει την πρωτεΐνη ή τους υδατάνθρακες που έχουν άλλα ροφήματα, γι αυτό συνοδέψτε το με ένα snack έτσι ώστε να πάρετε ενέργεια.