Μετά από τη γυμναστική συνήθως νοιώθουμε διψασμένες και πεινασμένες και τότε ακριβώς υπάρχει ο κίνδυνος να καταναλώσουμε τροφές και ροφήματα που αντί να ενισχύσουν την άσκηση που μόλις τελειώσαμε μπορεί να μας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες και λιπαρά. Τι, λοιπόν, πρέπει να τρώμε και να πίνουμε μετά από την γυμναστική και την άσκηση;

Μετά από τρέξιμο και cardio αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι να μην αφυδατωθούμε. Το ιδανικό “ρόφημα” για αυτή την περίπτωση είναι το νερό ενώ αν θέλουμε να αντικαταστήσουμε τους ηλεκτρολύτες τότε βοηθά πολύ το coconut water.

Μετά από βάρη είναι σημαντική η κατανάλωση πρωτεϊνών. Μετά την άσκηση καταναλώστε κάποιο smoothie πλούσιο σε πρωτεΐνες. Μετά τη yoga πιείτε ένα “σφηνάκι” wheatgrass, το wheatgrass είναι το σιταρόχορτο, ο βλαστός του σιταριού της ποικιλίας Καμούτ. Η κατανάλωση σιταρόχορτου βοηθά στην ανάπλαση των ιστών και εξουδετερώνει τις τοξίνες.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που πρέπει να αποφεύγουμε πριν και μετά από οποιοδήποτε είδος γυμναστικής είναι τα πολύχρωμα sport drinks και γεύματα με υπερβολικά πολλούς υδατάνθρακες, όχι μόνο δεν βοηθούν αλλά επιβαρύνουν τον οργανισμό μας!

just_girls_health2