Αν θες να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες και να απαλλαγείς από τους πειρασμούς κάθε φορά που ανοίγεις το ψυγείο σου, σημείωσε τα 4 βασικά tips που θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις!

1. Ο κανόνας των 5 συστατικών.

Στόχος σου πριν αρχίσεις το φαγητό είναι αυτό να περιλαμβάνει μέχρι 5 συστατικά…πάνω από 5 είναι κακό σημάδι,  σημαίνει αυτόματα επεξεργασία τροφών άρα μπόλικο αλάτι, ζάχαρη και άλλα “κακά”. Μ ε αυτόν τον κανόνα μπορείς εύκολα να αποφύγεις την κατανάλωση τροφίμων που θα σου επιφέρουν περιττές θερμίδες και τύψεις.

2. Βάλε στο πιάτο 3 χρώματα.

Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι επιλέγουν να καταναλώνουν στο γεύμα τους 3 διαφορετικά υλικά και 3 διαφορετικά χρώματα, τρώνε λιγότερο. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σε πιάσει μια λιγούρα αντί για μια μπάρα δημητριακών ή κάποιο γλυκό επέλεξε 3 διαφορετικά φρούτα για ένα πολύχρωμο σνακ.

3. Κράτα τις υγιεινές τροφές κοντά σου.

Για να μπορείς να καταναλώνεις ευκολότερα υγιεινές τροφές και σνακς πρέπει αυτά να είναι ορατά και όχι κρυμμένα στο βάθος του ντουλαπιού. Βάλε τις υγιεινές τροφές σε χώρους εύκολα προσβάσιμους ώστε κάθε φορά που θες να ικανοποιήσεις τη λιγούρα σου να είναι σε απόσταση αναπνοής.

4. Μάσησε περισσότερο από όσο χρειάζεται.

Οι ειδικοί επιμένουν ότι αν κάποιος μασά περισσότερο, αυτός θα φάει λιγότερο. Όταν μασάμε αργά δίνουμε την ευκαιρία και κυρίως το χρόνο στον εγκέφαλό μας να μας “πει” πότε έχουμε χορτάσει.

just_girls_health2