Βασικές οδηγίες για να ξεκινήσεις μια σωστή και υγιεινή διατροφή!

Μην παραλείπεις το πρωινό γεύμα (έστω και μικρό). Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, ώστε να γίνονται οι απαραίτητες κάυσεις, και επιπλέον δίνεται η απαραίτητη ενέγεια για τις δραστηριότητες της ημέρας.

Προσπάθησε να επιλέγεις υγιεινά σνακ μεταξύ των γευμάτων (φρούτο που σου αρέσει, γιαούρτι, φέτα μαύρο ψωμί και τυρί, κουλούρι Θεσσαλονίκης κ.α)

Περιόρισε την κατανάλωση τροφών εμπορίου πχ. μπισκότα, τσιπς, κονσέρβες κ.α Συχνά περιέχουν συντηρητικά, trans λιπαρά και γενικά ουσίες που δεν μπορείς να ελέγξεις. Για τον ίδιο λόγο περιόρισε τα γεύματα εκτός σπιτιού και προτίμησε το μαγειρεμένο σπιτικό φαγητό με επιλεγμένα υλικά.